Jakie są perspektywy wzrostu gospodarczego w Polsce?
W jaki sposób reklamować swoją firmę?
Obecnie o sile firmy nie świadczy tylko to jak podchodzi do choćby kwestii jakości czy cen. To oczywiście ze wszech miar istotne czynniki, lecz prawda jest taka, że w żadnym wypadku nie można pomniejszać znaczenia reklamy. Są takie branże, w których reklama odgrywa wielką rolę, są także takie, w których nie odgrywa ona ważnej roli, ale w zasadzie o reklamę trzeba dbać! Oczywiście ten tekst jest przede wszystkim adresowany do takich osób, które posiadają niewielką firmę, typowo lokalną. W takowym przypadku czymś zbędnym jest choćby to by inwestować środki w reklamę ogólnokrajową, zwłaszcza, że to nierealne oraz drogie.
Można powiedzieć, iż w przypadku tej firmy, która przede wszystkim ofertę kieruje do zainteresowanych z tylko jednego miasta, np. Szczecina, najbardziej wskazanym rozwiązaniem są wszelkiej maści media lokalne. W zasadzie reklama w tych lokalnych mediach, na przykład stacji radiowej albo tygodniku, nie jest bardzo droga. Chociaż nie można wyłącznie ograniczyć reklamy do typowo tradycyjnych mediów. Także godne zainteresowania są lokalne portale internetowe, a nawet fora dyskusyjne. Weźmy chociażby w rachubę tak zwany marketing szeptany. Kiedy buzz marketing jest przeprowadzany przez specjalistów, to efekty są naprawdę dobre.